2011-10-30

Siste søndagen i Oktober


Det viser seg å bli lenge mellom innlegga her.
Eg slit med tida. 
Den går frå meg.
Kvardagen er full av aktivitetar med gutane, 
jobb og huslige sysslar.

Fredag som var,
hadde eg huset fullt av
en god gjeng kjekke venninder.
Som 30- års jubilant og ny eigar av et heilt nytt hus, 
måtte dette selfølgelig feirast.
Og det gjorde vi med en 
real "Hønsefest".





Her er litt av gavene eg fekk.
Eg fekk også en del gåvekort
- passa bra når det er sånn passe tomt på
interiørfronten her i nye huset.

Eg er så heldig som har så kjekke venninder!!!
Eg hadde en super kveld, 
og håper gjestane mine, 
hadde same opplevelsen som eg.

Helga har vore lang, 
ettersom eg valgte å ha selskap på fredag.
Men det gjer ingen verdens ting.

I dag, har vi berre kosa oss inne i regnveret.
Snart skal nokre brett med kanelknutar i ovnen,
og vi skal kose oss med fersk bakst og kaffi etterpå.

Ønsker deg og dine ein riktig fin søndag, vidare.

Ingen kommentarer:

Bilder