2011-09-17

Jaaaaa!! Eller?


En skulle nesten IKKJE tru det,
men vi he flytta i nytt hus.
Egentlig ,so skulle eg ha hatt mange blogginnlegg, allereide..

Et heilt nytt hus, med nye rom og veggar,
ventar på å bli innreidd,
ventar på å bli fylt med kjærlighet og varme,
-MEN nei ..

Snakk om å dette heilt i stavar!!!
Egentlig litt fustrerande, når eg tenker meg om..
MEN-
Dei seier at ROMA vart ikkje bygd på en dag,
og eg trøsta meg på det.
En må bruke det en har av tid framover,
til å finne ut av korleis en vil ha det..
Bruke gooood - tid :)

Eg tok det første steget i dag,trur eg,
og kjøpte inn nokre fine putetrekk i lin.
Eg ser meg godt nøgd, og kosar meg med
ein ganske so godt kopp kaffi og
BEN & JERRY is, som eg
endelig fann i butikken!!

Ønsker alle sammen ei fortsatt fin helg.
(Håper ikkje andre plagast av same
"sjuke" som meg )

Ingen kommentarer:

Bilder