2008-03-30

Oppdatering....?

Jammen går tiden fort....

Å jeg som hadde så mye som jeg ville gjøre... Men jeg har begynt på de vesle søte bamsene mine endelig, mens dressen til minste mann fortsatt ligger i strikkekorgen, so vidt påbegynt..




Etter Påskeferien, og vi var hjemme igjen fra hytten, var der en kjekk pakke i fra min hemmelige venn MARS i postkassen min. (se bilde) En diverse gave mangler, og jeg kan ikke se hvor den kan ha tatt veien...(hehe...mmm... melkesjokolade....) Har ikke fått tid til å sette meg ned for å finne ut hvem min venn kan være... men det kommer vel snart i *avsløringstråden*.

Men, i min hemmelig venn pakke fikk jeg da;
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
- to kjempe fine stoff (i mine yndlingsfarger) *juhuu* ;)
- et langt glidelås med flere låser på
- noen pakker med en kjempe god te :)
- en kjempe god melkesjokolade som dessverre ikke kom med på bildet
- og et fint kort med noen ord på




Stoffet var akkurat som om jeg skulle ha kjøpt det selv!!! Å jeg tror at min kjære JANOME vil bli gla for å få et trekk i dette stoffet!!! ;)








Ingen kommentarer:

Bilder