2010-01-23

Dagen i dag....





Torsdag, då ej måtte kapitulere heim ifra jobb,
kom mammaen min heim med dette til meg.



Ditte høre til det fine servicet
som ej fikk arve ette mormora mi.
Å ej vart kjempe gla.
Tuuuuusen takk mammaen min!!!

I dag he vi gjort stortsett ingen verdens ting
utanom å kose oss med mykje kaffi, 
julekaker og spøt, både mammaen min og ej.

 
(tova-tøfler til husbonden og gutefantane...)
 
Husbonden måtte plutselig ut på oppdrag, 
med graveferdighetene sine, 
mens stakkars husmora, med sliten kropp, 
måtte være heime/ inne me gutefantane sine.
Men heldigvis kunne vi finne fram litt lego 
og togbane før dei fikk sej en luftetur ut.

Mammaen min e heilt inn i 
- fotografenes verden  for tida, 
og mens ej satt å strikka gikk blitsen i eitt her... 
..og før ej visste ordet av det
- låg ej på golvet, 
og poserte... 

 

 

 

Ditte her e lissje (store guten min...) pusen min.
Han fyller heile 8 år i november.
Han e hjertevennen min.
Før ej møtte husbonden og gutefantane vart til,
fikk ej, Jimbo, og han vart fort lissjeguten min,
.. og he nok vår det sida.
(utenom dissa andre gutefantane mine da selfølgelig...)



Men, for eitt år sida,- nesten,
måtte vi dessverre gi vekk Jimbo,
pga storebroren sin allergi.
 Heldigvis fikk han komme til nokre dyreelskara,
som tok godt vare på han.
MEN, plustelig fekk vi vite at han ikkje va å sjå lenger..
..og vips etter 3 måneda på frifot,
...var han her med oss igjen.

1 kommentar:

Anonym sa...

Heia:)
Takk for hyggelig helsing!
Ha en fin dag
Klem Nina

Bilder